Услуги

В раздела Услуги са представени специални услуги, сервизи и полезна информация за сътрудници на фирмата.

Оформянето на заявки и запитвания за услуги се извършва на страница Електронни заявки. За оформяне на заявка трябва да изберете вида заявка, а след това за попълните специална форма.

На страница Въпроси и Отговори се намира списък на най-често задаваните въпроси по един или друг проблем. Тук вие можете бързо да намерите отговор на интересуващия ви въпрос.

Обръщение към IT-службата се създава на страница Техническа поддръжка, на която в началото се описва възникналия проблем, а след това се прави обсъждане и се търси решение съвместно със сътрудника от IT-службата.

Раздела Обучение съдържа обучаващи курсове по различни направления. Всеки учебен курс се състои от цикъл уроци, някои уроци могат да бъдат обединени в глави. В курса също така могат да бъдат включени тестове за самостоятелна проверка и сертификационни тестове. Резултатите от вашите тестове и получените на сертификати могат да се видят на страниците Журнал на обучение и Моите сертификати съответно.

Анкетите позволяват да се узнае мнението на сътрудниците по различни въпроси. Прегледа на анкетите и техните резултати са прави на страница Анкети. Вие можете да гласувате във всяка активна анкета.

Списъка на необходимите и често използваните от сътрудниците ресурси е представен на страница Каталог линкове.

Управлението на мейл-листите от сайта се извършва на страница Абонаменти. Вие можете да изберете рубрики и да въведете вашия e-mail, на който искате да получавате съобщенията от портала.