Грешка на сървъра може да бъде предизвикана по различни причини, затова нейната диагностика е достатъчно сложна и трудоемка. Това не е грешка от «Bitrix Site Manager». Често възниква на споделен хостинг заради ограниченията на ресурсите на системата.
При възникване на грешка на сървъра на първо място е необходимо да се види файла на сървъра error.log . В този файл може да се съдържа ред с кода на грешката.
-
Типичен пример за причини на възникване на грешка на сървъра може да бъде превишаване на разрешените права на хостинга.
Например, прави се опит да се изпълни файл с атрибути, не разрешени за стартиране на сървъра (например, файла има атрибути 0755, а се допускат 0711).
- Също така възможна причина може да бъде наличие на лимит за време на изпълняване на php-скриптове;
- Или системата няма прав за запис или четене на файла и др.
-
Друга разпространена причина за възникване вътрешна грешка на сървъра е нарушаване на конфигурацията на сървъра или опит за използване на неразрешени инструкции, например, във файл
.htaccess . В този случай е необходимо да се закоментира или изтрие реда, съдържащ неразрешената директива, в съответния файл (например, .htaccess ).
-
Обърнете внимание, ако PHP работи като CGI, то 500 грешка на сървъра може да бъде предизвикана от фатална PHP грешка. В този случай се препоръчва извършване на проверка на програмния код и диагностициране на грешката.
- Вътрешната грешка на сървъра може да възникне при стартиране от Apache на CGI-скрипта, времето на изпълнение на който превишава времето, определено за изпълняване на скрипта в настройките на сървъра.
По този начин, всичко зависи от конфигурацията на сървъра.
Важно е да се разбере, че указаните ограничения не се настройват чрез настройките на PHP в php.ini .
В нормална ситуации такава грешка и нейната причина се фиксира в логовете на сървъра. Нужно е да се обърнете към хостера с молба да посочи, в какво е причината за възникване на грешката и да се помолите за нейното отстраняване (например, увеличаване на ресурсите). Ако хостера не може да открие решението - обърнете се в техническата поддръжка на компания «1С-Битрикс» с точно указание на това, как възниква грешката и какви причини е посочил хостера. Без указания на причините за грешката техническата поддръжка няма да може да ви помогне.
0
Премини тест за самопроверка
Грешки на сървъра |
Описание на курса
| Тестове (1)
|