Коментари по повод статията "Моят бизнес има нужда от уебсайт"
Борислав Кирилов каза:
юли 29, 10 в 16:41
Ще си позволя да се цитирам:
„Колеги, (поздрави за тези които са успели да стигнат до тук), следващите години в нашия бранш ще поставят много и разнообразни задачи. Вече не стои въпроса дали една организация да има сайт. Въпроса е до каква степен дейността на организацията да е обхваната в сайта и колко проекта на организацията да имат собствени сайтове.“
Все повече дейности, процеси, документи ще бъдат обхващани от сайта/товете (интернет и интранет).
Борислав Кирилов каза:
юли 30, 10 в 08:41
Bitrix Site Manager (BSM) - за първи път виждам толкова "човешки" софтуер за сайтове, пести време и за внедряване и за последващото ползване от крайния клиент (в повечето случаи не са нужни специални умения).
Продукта се продава с техническа поддръжка и обновяване, а дизайнерския екип може да предоставя потребителската поддръжка - SEO, обучение за работа, разширяване на функционала (напълно нов момент в бранша).
Реален пример за създаване на сайт, въвеждане на продукти, няколко нива на цени (публични, скрити) с около 500 високотехнологични продукта със сложни описания отне около 40 дена.
Друг пример създаване на български сайт на известен софтуерен продукт с предоставен шаблон отне 1 човеко/седмица.
Има 4 режима на работа, 3 от тях са директно върху самия сайт - виждаш какво има, какво правиш, какъв е резултата на момента, четвъртия е администраторски, всеки режим позволява отделен достъп до него.
Личния ми съвет е колегите, които се интересуват от създаване и поддръжка на сайтове да погледнат продукта във витруалната лабораторията - http://demo.bitrixsoft.com/
В момента има и достъпни няколко курса на обучение с възможност за сертифициране на специалисти - http://www.intranet.bg/services/learn.../index.php
Борислав Кирилов каза:
юли 31, 10 в 17:03
Bitrix Intranet Portal (BIP) е значително по мащабен продукт – осигурява три основни направления
- комуникация – вътрешен чат, видеоконференции, входяща изходяща поща с архив и търсене…
- колективна работа – разписание на задачи, отпуски, календари, графици, общи документи, работни групи, разписание за помещения, (Екстранета позволява работа и с външни за организацията лица, например по общи проекти)
- корпоративна култура – курсове за нови сътрудници, структура на фирмата, общи правила и заповеди, история на фирмата, общи реквизити, телефонни указатели…
Функциите в продукта са много и дори кратко описание би отнело страници текст. Интересно е за колегите занимаващи се с разработка и поддръжка на вътрешни мрежи. След регистрация се получава достъп до повечето ресурси, регистрацията е разрешена на http://www.intranet.bg
Борислав Кирилов каза:
юли 29, 10 в 16:41
Ще си позволя да се цитирам:
„Колеги, (поздрави за тези които са успели да стигнат до тук), следващите години в нашия бранш ще поставят много и разнообразни задачи. Вече не стои въпроса дали една организация да има сайт. Въпроса е до каква степен дейността на организацията да е обхваната в сайта и колко проекта на организацията да имат собствени сайтове.“
Все повече дейности, процеси, документи ще бъдат обхващани от сайта/товете (интернет и интранет).
Борислав Кирилов каза:
юли 30, 10 в 08:41
Bitrix Site Manager (BSM) - за първи път виждам толкова "човешки" софтуер за сайтове, пести време и за внедряване и за последващото ползване от крайния клиент (в повечето случаи не са нужни специални умения).
Продукта се продава с техническа поддръжка и обновяване, а дизайнерския екип може да предоставя потребителската поддръжка - SEO, обучение за работа, разширяване на функционала (напълно нов момент в бранша).
Реален пример за създаване на сайт, въвеждане на продукти, няколко нива на цени (публични, скрити) с около 500 високотехнологични продукта със сложни описания отне около 40 дена.
Друг пример създаване на български сайт на известен софтуерен продукт с предоставен шаблон отне 1 човеко/седмица.
Има 4 режима на работа, 3 от тях са директно върху самия сайт - виждаш какво има, какво правиш, какъв е резултата на момента, четвъртия е администраторски, всеки режим позволява отделен достъп до него.
Личния ми съвет е колегите, които се интересуват от създаване и поддръжка на сайтове да погледнат продукта във витруалната лабораторията - http://demo.bitrixsoft.com/
В момента има и достъпни няколко курса на обучение с възможност за сертифициране на специалисти - http://www.intranet.bg/services/learn.../index.php
Борислав Кирилов каза:
юли 31, 10 в 17:03
Bitrix Intranet Portal (BIP) е значително по мащабен продукт – осигурява три основни направления
- комуникация – вътрешен чат, видеоконференции, входяща изходяща поща с архив и търсене…
- колективна работа – разписание на задачи, отпуски, календари, графици, общи документи, работни групи, разписание за помещения, (Екстранета позволява работа и с външни за организацията лица, например по общи проекти)
- корпоративна култура – курсове за нови сътрудници, структура на фирмата, общи правила и заповеди, история на фирмата, общи реквизити, телефонни указатели…
Функциите в продукта са много и дори кратко описание би отнело страници текст. Интересно е за колегите занимаващи се с разработка и поддръжка на вътрешни мрежи. След регистрация се получава достъп до повечето ресурси, регистрацията е разрешена на http://www.intranet.bg