10.05.2015SalesForce to Bitrix24 free CRM migration - Japan case study Task: Migration from SalesForce to Bitrix24 cloud version free
Region of the client: Japan, Tokyo
Field of activity of the client: Selection of work and human resources in the field of banking and finance, industry, health, IT, telecommunications, medicine and medical equipment, human resources and logistics.
Volume of database: 2 Gb archive, 29000 contacts with attached about 7000 office documents, about 8000 companies.
Duration of work: 23 working days
Achived rank in the company Pulse: 118К
Who searched us:
Client from Japan approached us with a request for migration from SalesForce to Bitrix24. Customer had drawn its database and had no active account in SalesForce.
22.04.2015SalesForce към Bitrix24 free CRM - Japan case study Задача: Миграция от SalesForce към Bitrix24 cloud version Free Регион на клиента: Япония, Токио Сфера на дейност на клиента: Подбор на работа и човешки ресурси в областта на банки и финанси, индустрия, здравеопазване, IT и телекомуникации, медицина и медицинско оборудване, човешки ресурси и логистика. Обем на базата данни: 2Gb архив, 29000 контакта с прикрепени около 7000 офис документа, около 8000 компании Срок на работа: 23 работни дни Постигнат ранг в Пулс на компанията: 118К
Кой ни потърси
Клиент от Япония се обърна към нас със запитване за миграция от SalesForce към Bitrix24.
Клиентът беше изтеглил своята база данни и нямаше активен акаунт в SalesForce.
14.03.2013Система за дистанционно счетоводно обслужване за $99 на месец
Как се организира дистанционно счетоводно обслужване?
Все повече малки и средни предприятия не наемат счетоводител на постоянно работно място и ползват външен счетоводител или счетоводна къща.
22.01.2013Нов дизайн за Intranet.bg
Сайта за представяне на Bitrix Intranet на български - Intranet.bg е със сменен дизайн.
23.07.2013Как да изградим истински социален интранет?
Социалната компания е нещо повече, от това само да създадеш страница във Facebook и акаунт в Twitter. В Twitter може да пише всеки, а за създаването на истински социален интранет ще са ви нужни невероятна целеустременост, грамотно управление на промените и изключително обмислен подход към реализацията на проекта.
Въпреки че пътя към истинския социален интранет е стръмен и трънлив, самия «маршрут» и някои съставки в корпоративната социална мрежа на места са същите, както и в случая с успешния традиционен интранет.
21.06.2013Община Бургас внедрява социален интранет Община Бургас защити проект по Оперативна програма Административен капацитет и ще внедри социален интранет.
Предварителния анализ на административното обслужване на общината показва редица направления, които могат да се оптимизират значително.
31.05.2013Бъдещето е във въвлеченността и «компаниите с човешко лице»
Определено, най-полезното бизнес-откритие но началото но XXI век стана осъзнаването, че популярния израз от 90-те «Хората са нашия най-важен актив» се оказа 100% истина.
Дойде време да се преориентира структурата на фирмата и съществуващите процеси към поддръжка и осигуряване на нови възможности за хората. Бизнеса трябва да престане да контролира и ограничава сътрудниците, да ги използва основно за обслужване на процеси и инфраструктура. На смяна на механистичния идеал за ефективна организация дойде хуманистичния идеал.
29.05.2013Защо не трябва да се забранява «неработния» контент?
Когато става въпрос за социалните интранет системи и организация на съвместна работа, рано или късно изскача темата за несвързания с работата («неработен») контент. Менажерите и ръководителите на фирми искат да знаят, как да намалят това съдържание до минимум и да получат пълна концентрация на сътрудниците върху работните задачи. Отговор: това е невъзможно. Нещо повече, това не трябва да се прави в никакъв случай.
28.05.2013Съвременните интранет системи: какво трябва да могат?
Внедрявайки интранет система, компании очакват, че тя ще помага на сътрудниците в тяхната ежедневна работа и ще се възприема като естествена цифрова работна среда (Digital Workplace). Представят си интранет системата, като централен елемент на Digital Workplace, свързващ отделните части на организацията в едно цяло.
Поздравявам те, че пишеш за "българската действителност" при PPC. Ползвам постоянно този тип реклама, но искам да споделя мнението си относно цената за клик или посещение. При каква цена PPC реално се преминава от плащане за клик в имиджова реклама с хипотеза за привличане на голям потенциален клиент. Пример: Най-продаван продукт 50 - 70 лева с ДДС Реална печалба от продажбата 6 - 9 лева без ДДС Съотношение клик / платена поръчка 1000 / 5 т.е. на 200 платени клика 1 поръчка При цена на клик от 0,03 до 0,045 цялата печалба отива за рекламен бюджет. Минималната цена за клик в Google е $0,01 (ако сте избрали долар за валута). Повечето български PPC системи предлагат около 0,30 лв. за клик, а в Google реалните цени за клик рядко имат цена под $0,20. По обратната логика цената на рекламирания продукт би трябвало да започва от 450 лева при норма на печалба 15%. Така самата цена за клик превръща инструмента PPC по-скоро в инструмент за имиджова реклама, а не в инструмент за постигане на реални продажби. # Андрей Димитров казва: 10 ноември, 2010 в 07:31
@Борислав: Благодаря ти за подробните данни, които предоставяш и заключенията, които правиш. Нека повече хора си направят сами сметка дали има смисъл да се плащат пари за PPC или да се ориентират към SEO. # Борислав Кирилов казва: 10 ноември, 2010 в 11:51
Не мисля, че PPC и SEO могат да се заменят, по-скоро микса е задължителен. Идеята е, че в момента онлайн продажбите на продукти с цена под 500 лева нямат адекватно рекламно обслужване, а именно този пазар според мен е изключително благодатен.
Един сайт трябва да бъде посещаван за да е успешен. Това твърдение е почти навсякъде в сайтовете за уеб и SEO. Действително, ако даден сайт не се посещава от никого то резултата от него ще е нулев, но дали силно посещавания сайт задължително е сполучлив? Сайтовете рекламни площадки, направени с цел да бъдат посетени и няколко банера на рекламодател да се покажат десетки хиляди пъти могат спокойно да се борят за трафик в телевизионерския му вид - много посещения с цел показване на рекламна площадка, без обвързване с реално действие от страна на посетителя (посещаване на страница, или покупка). Този подход разбира се е подходящ за имиджова реклама и неконтролиран рекламен бюджет. Когато се търси конкретно действие от страна на клиента, подхода трябва коренно да се промени. Да вземем за пример няколко вида кампании: а) показване на реклама; б) клик върху реклама; в) таргетирана реклама по пол, възраст, професия, местоположение, време на показване, ден от седмицата, с отчитане на резултат от действие на клиента.
Показването на реклама е обичайното предложение към рекламодателите - телевизия, преса, сайтове. Клик върху рекламата е възможно за постигане в интернет сайтове и ще бъде евентуално в интерактивна телевизия. Това е една от причините рекламния пазар в Интернет да расте, а в пресата например да забавя темпове. Подобряването на трафика от такава реклама чрез функция на самия банер бе описано от Илиян Ковачев. Целенасочената реклама постига много повече, тя се показва само на потенциалните потребители и е постижима само в сайтове с предварителна регистрация - социални мрежи, търсачки с профили. Да допуснем, че искаме да постигнем реални продажби на телевизор в резултат на реклама, едва ли бихме търсили клиенти на възраст от 13 до 17 години. Ако рекламираме в работен ден в часовия пояс 9:00 до 12:00 към жени на възраст от 21 до 35 години в социална мрежа бихме попаднали с голяма вероятност на домакини или скучаещи служителки. Такова подробно сегментиране на аудиторията в момента се предлага само от социални мрежи и ресурси с потребителски профил. Докато Google предлага опция за избор на конкретен час и ден от седмицата за показ, Facebook все още не предлага такава функционалност. Шанс на рекламата в интернет е ясната възможност да се изпращат послания към определени сегментирани групи потребители в конкретната част на деня и оперативно да се получава информация за резултата от кампанията. Ако имате мини сайт във Фейсбук за медицинска техника, ще търсите ограничена аудитория сред лекари и ръководители на медицински учреждения и със сигурност няма да ви блазни група от 250000 фенове привлечени с предизвикателна фраза, подарък или интересна снимка. Според последните мнения дори антивирусните програми в близкото бъдеще, ще крадат информация за социалните контакти на потребителя, а не име и парола за банковата сметка. Извода е че само със средствата на Интернет, в сайтове с потребителски профили може да се постигне ясно сегментиране на аудиторията и изпращането на рекламни послания да бъде обвързано с реално последващо действие. Създаването на този тип рекламни кампании и отчитането на резултатите от тях е предизвикателство за съвременните участници на рекламния пазар. А за рекламодателите това е още един стойностен довод да преразпределят рекламния си бюджет.
Бе публикуван нов учебен курс на български със заключителен тест и възможност за сертифициране. Курса ще помогне да се усвои продукта Bitrix Site Manager, а специалистите и създателите на интернет сайтове и уеб дизайн студиите да повишат нивото си на партньорство.
В курса се разглеждат въпроси относно инсталирането на продукта на сървъра, настройки на отделните елементи на сървърния софтуер, въпроси по работа със системата за обновяване на продукта, типови проблеми, възникващи при инсталирането на продукта на сървъра.
Препоръчва се на техническите специалисти, занимаващи се с внедряване на интернет-проекти, създаване на резервни копия, търсене и отстраняване на проблеми в работата на сайтове.
Ще си позволя да се цитирам: „Колеги, (поздрави за тези които са успели да стигнат до тук), следващите години в нашия бранш ще поставят много и разнообразни задачи. Вече не стои въпроса дали една организация да има сайт. Въпроса е до каква степен дейността на организацията да е обхваната в сайта и колко проекта на организацията да имат собствени сайтове.“ Все повече дейности, процеси, документи ще бъдат обхващани от сайта/товете (интернет и интранет).
Борислав Кирилов каза: юли 30, 10 в 08:41
Bitrix Site Manager (BSM) - за първи път виждам толкова "човешки" софтуер за сайтове, пести време и за внедряване и за последващото ползване от крайния клиент (в повечето случаи не са нужни специални умения). Продукта се продава с техническа поддръжка и обновяване, а дизайнерския екип може да предоставя потребителската поддръжка - SEO, обучение за работа, разширяване на функционала (напълно нов момент в бранша). Реален пример за създаване на сайт, въвеждане на продукти, няколко нива на цени (публични, скрити) с около 500 високотехнологични продукта със сложни описания отне около 40 дена. Друг пример създаване на български сайт на известен софтуерен продукт с предоставен шаблон отне 1 човеко/седмица. Има 4 режима на работа, 3 от тях са директно върху самия сайт - виждаш какво има, какво правиш, какъв е резултата на момента, четвъртия е администраторски, всеки режим позволява отделен достъп до него. Личния ми съвет е колегите, които се интересуват от създаване и поддръжка на сайтове да погледнат продукта във витруалната лабораторията - http://demo.bitrixsoft.com/ В момента има и достъпни няколко курса на обучение с възможност за сертифициране на специалисти - http://www.intranet.bg/services/learning/index.php
Борислав Кирилов каза: юли 31, 10 в 17:03
Bitrix Intranet Portal (BIP) е значително по мащабен продукт – осигурява три основни направления - комуникация – вътрешен чат, видеоконференции, входяща изходяща поща с архив и търсене… - колективна работа – разписание на задачи, отпуски, календари, графици, общи документи, работни групи, разписание за помещения, (Екстранета позволява работа и с външни за организацията лица, например по общи проекти) - корпоративна култура – курсове за нови сътрудници, структура на фирмата, общи правила и заповеди, история на фирмата, общи реквизити, телефонни указатели… Функциите в продукта са много и дори кратко описание би отнело страници текст. Интересно е за колегите занимаващи се с разработка и поддръжка на вътрешни мрежи. След регистрация се получава достъп до повечето ресурси, регистрацията е разрешена на http://www.intranet.bg
Днес официално стартира Интранет портала на нашата фирма.
Всеки сътрудник получи право да ползва обща информация и индивидуална парола за управление на своя персонален раздел.
Настройваемия достъп до определени раздели на портала позволява на сътрудниците от отделите съвместно да работят над документи, да създават работни групи по проекти и да работят над общата отчетност.
Целта на създаването на портала е максимално да се опрости процедурата за търсене на нужни сътрудници в различни отдели на компанията. Бързия и съвременен способ за комуникация чрез инструментите на портала е надежден способ да се избяга от бумащината, да се пренесе информационния поток в електронен вид.
Информацията от технически, юридически характер, нормативните актове, необходими в работата на различни подразделения, сътрудниците от фирмата ще могат да получат през новия Интранет портал.
Ползващите имат право да участват във форуми, да изпращат заявки в сервизните служби на фирмата, да обменят документи, да обсъждат новини за фирмата и винаги да получават оперативна информация непосредствено от ръководителите на компанията.
Портала трябва да стане универсален и удобен инструмент в живота на нашата фирма!
Поздравяваме всички със стартирането на нашия вътрешнофирмен интранет портал!